LOVE U

♥Agnes om varför:
HAHA sjukt att jag är likadan. Går alltid upp minst 2 timmar innan jag ska åka, ännu tidigare om jag ska tvätta håret och sånt. Måste ha minst en timma på mig att äta fetaste frukosten.
Älskar din blogg förresten,
Haha skönt att jag inte är ensam :)


♥karin  ([email protected]) om Jagsaknardigpelle.:
åh fin jacka pelle har vart kommer den ifrån?
Tror den kommer från H&M faktiskt! eller?

♥Sophie  ([email protected]) om Marc by marc jacobs for sale:
Hej! Vad gullig du är! Klart jag läser din blogg, du är jätte duktig:) Yes det är precis samma väska, har kvitto, dustbag m.m. ca. 4000kr, pris kan diskuteras! Kram!
KÖPKÖPKÖP

♥sandra om varför:
haha, härlig kommentar kring arbeteskläderna där. Så måste bara fråga, vart jobbar du?
Jag jobbar på Zara , nu kanske du förstår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0