lalalaaa,

♥calle om 21:42:
Vem e snyggot till vänster? ;)

SANNAAAA♥

♥angelica om Vad gör ni?:
dricker cola och läser din blogg:) vad gör du?
Va myysigt! Jag kollar på the hills och äter vindruvor! :)

♥Lolo  ([email protected]) om Vad gör ni?:
Hej!
En seriös fråga, kan jag få köpa tröja du har på dig?
Det är väl en grönaktig ifrån ZARA?
Kram
HEJ! Gillar den liite för mycket för att lämna ifrån mig just den tyvär...

♥Sandra om PICS FROM THAI:
Vad var det för piller? Ska själv åka till Thailand snart, ska bli underbart! Har du några tips? Kram
Haha råstarka pencillingrejjer fick såå jäävla ont i halsen och feber och shit därnere ! Hmm tips? om du ska bo på PhiPhi så bo på BANTHAI och ska du bada såå bada INTE på den ääckliga partystranden utan ta taxibåt till looongBEACH! Man kan ta taxi båt som kör en runt 2 pers en hel dag till typ maya bay, där the beach spelades in och stannar vart du vill för 1200 bath, går säkert att pruta ner dte lite med! Det var väl doom tipset jag kom på!

♥Ninna om PICS FROM THAI:
Buckets, FYFAN va gott!!
haha.

♥malin om kate moss:
när får vi bilder från thailand?? :)
Dom e ju uppe nuuw!

♥Clare  ([email protected]) om min blivande man:
Det översta klippet gjorde ju min dag! faan vad underbart go! :D han vill ju jag också ha som blivande man!
aaah så GO!

Kommentarer
Postat av: Calle

Tell me more! :)

2010-02-22 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0