the end for this time

Kom precis innanför dörren. Varit med mr. Leimalm och checkat hockey. Vår vän Krizzz lovade mål men det blev inget av det, lite rostig tydligen. Blev riktigt sugen på att börja spela igen eller så saknar jag bara att dela omklädningsrum med boysen helt enkelt.

Jag gillar helger. Magi sker och världen slutar aldrig snurra på ett cirka. Fredag blev det vin på mitt golv med tjejerna innan vi drog och träffade resten av the crew som tog sig ann Avenyn. Lördag. dagens bästa suprise gokart - kuuuul och efter det fransk afton som aldrig riktigt slutade, bara var GALEN. Gillas gillas. Tror dock jag måste lämna tillbaka garderobsbricka nr. 48, jag tror den kan saknas på kungstorget 7..

klara & fille leker franskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0