lala

calle om all black i love.:
Vem är hon? Jag måste få veta..
Vannessa hudgens, Calle, vafan kan du ingenting?

Anonym om om ni vill ha toppen:
zara borde ha en webshop!!
YES INDEED

Anonym om BIO NU:
skulle inte du kunna göra en videoblogg om hur du sminkar dig. både till vardags och fest! skulle uppskattas! :D kram
haha, jadu det kanske jag kan göra, sminkar mig väldigt olika varje gång iof så du får leta fram en bild och länka här så kan jag visa hur jag bar mig åt!

Anonym om BIO NU:
Snyggt med målade ögobryn!
tack tack, du kan kalla mig NAATAASCH

malin  ([email protected]) om BIO NU:
hej ! de va ju rätt kasst att jag kommer med min fråga nu när du precis svarat på alla dina kommentarer .. men men ! jo, du ska ju till thailand ! skulle vilja veta lite hur du bokat? bara flyg? till bangkok isf? eller har du bokat charter med hotell å heöla paketet ? med vilket bolag isf ? och hur mkt betala du ungefär ? jag tänkte dra ner två veckor jag med men har ju icke koll på läget! tänkte att du kanske kunde ge lite tips ! :))
tillsist.. vad ska du ha med för bikini ner ? haha jag behöver inspoooooo.. !
tack för en asbra blogg PUSS
Haha tur att jag kör en omgång till nu då ;)Yes vi bokade från landvetter och flyger direkt till phuket. Jag har redan vart i bangkok så var bättre att åka direkt till Phuket. Vi bokade bara Flyg för vi har planerat att åka runt lite, phiphi och lite sådär runtomkring. Det datumet som vi kunde åka var det billigaste apollo, så spana in deras sista minuten! :) tyvär har jag inga mer tips att ge då jag inte vet så mycket själv! men googla och kika runt så lär du säkert hitta något bra! Jag kör bara bandeu bikinis så det lär ju bli några sådana som åker med, palla bikini -band ränder. Vet inte riktigt vilka som får följa med än men jag brukar mixa alla, byta underdelar och överdelar huller om buller.
TackTack förresten!


♥lina om Fjantig:
ååhhhh berätta mer om resan ! va kosta den ? boka du bara flygstol elelr charter?
jag vill diiiit!
tipsa om snygga bikinisar!
puss
Kolla svaret över lina!

Kommentarer
Postat av: Angelica P

sv. haha ja fast mamma ändrade sig helt plötsligt nu och tyckte att det var för dyrt. Hon ville hellre köpa en ny säng och ny soffa :s Min mamma är lite udda. Blir avundsjuk på dig :(

2010-01-24 @ 19:59:51
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0