LULU's

min älskade has made me this

okeey.. let's see!...
ni får inte missa.. för då kommer jag på dig att pissssaa....
1. phi phi island, ni bor på banthai, hos miss lee
2. ni äter på Unnis när ni vill "luxa" till det! där kan ni njuta av den underbara drinken (typ den enda drikbara drinken på ön) frogspit!
3. ni åker till long beach och badar, ta longtail dit, alternativt poolen som ligger på hotell taket, med baaaar! princess tror jag hotellet heter.
4. ni stannar inte i phuket för läänge, de är bara horor där
5. ni tar er till Railey beach, åk dit och stanna en natt, inget partyställe men värt! gå stranden som ligger genom djungeln...typ 5 minuters promenad vääärldens finaste strand... helt seriöst tror den blivit utsedd till topp 10 i världen.
6. ni tar en snorklingtur utanför phi phi, då kan ni besöka stranden där the beach spelats in... leonardo badat!!
7. ni tar massage på longbeach i solnedgången!!
8. ni tänker på mig när ni badar solar äter snorklar festar !!!!! kyss



LOVELOVELOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0