Midsommar.

Marstrand. Jag älskar Marstrand. 8 killar, jag och en segelbåt. FANTASTISKT. Vi la till på Marstrand och där var vi hela helgen. En händelserik helg. Jonte blev avkastad från ön av polisen, fest till tidig morgon på vår båt resulterade i att vi fick betala tre hamnavgifter för båtar som krävde sin tillbaka. Såsen, Mama's, Lasse Maja, Världshuset, god mat, god dricka. Tiotal flaskor rosé , cider , corona, FISH , Drinkar och mycket mer. UNDERBART. Jag vill tillbaka. Synd att det inte alltid är samma drag. Men jag kommer tillbaks, bästa midsommarn någonsin. 

Kommentarer
Postat av: Karla

Jag har faktiskt också varit ute med båten...dock här nere på Mallis. SJUKA båtar! Insane! Love it!



Haha låter som du hade det grymt galet! :)

2010-06-28 @ 22:12:12
URL: http://karlaopazo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0