pussas och kramas

emma om rutigt.:
superfin! vart ifrån är skjortan?
Om jag ändå de visste, märket är iaf valient!

jessica om rutigt.:
åh, outfitbild. Sånt uppskattas :D
söt

Julia om tjusig vill ha sommar!:
Äntligen får man se dig på blogg.se's startsida! :D Det gillas av mig i alla fall :)
tack julia, det gillas av mig med!

millan om rutigt.:
den också den också den också. ADOPTERAD, check! :)
Millan, du får låna ♥

millan om min nya...:
hahaha nejnej, du får ta herrn och jag adopterar skjortan istället den är mums!! ;)
hahaha äääh okeeejrå.

Sofie om Marloes Horst:
läste i ett inlägg att du skulle på en lektion i materiallära, vad och vart pluggar du? är det ett program eller bara en enskild kurs? va krävdes för förkunskaper och att komma in...är nämligen själv sugen på o plugga det så skulle va kul att få lite tips, vore tacksam för svar =)gick din blogg- grymt inspirerande!!!
Hmm njaa jag VILL läsa materiallära dock! jag pluggar inte utan jag jobbar som kordinator på Zara men så småningom så börjar jag plugga, förhoppningsvis iaf ! tack va söt du är! du får gärna ge MIG tips istället :)
pusspuss

sanna om a few of my favorite things:
måste fråga, vilken canon ixus kamera är det du har? :)
Canon ixus 80 IS tror jag den heter! fiin fiin!men gammal nuumera men alla CANON är GRYMMA!

Kommentarer
Postat av: elin jaconelli

VALIENT är ett av carlings märken ;)

2010-03-16 @ 10:57:16
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0