tjatja bloggen

haha. godmorgon typ. sitter här i min soffa och försöker att lixom ignorera alla tuusen redbull och spritflaskor och cider och vinglas som står på bordet. det går sådär. Looks like hell here. Ska till Mami och Papi på middag. sen P . Frös lite så sitter här med min päls på mig, trosor och tisha, FASHION. Igår var fin kväll. Mi casa, Push och Parkan. Sprang på Cohen vid halv fyra på parkan haha du håller dina ord. Millan gav oss våra öden, det ser ju inte så ljust ut haha. men men. Nää.. nu får jag väl ta mig samman typ. PUST. ska va hos mami and papi om en timma.

ciao lovers.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Känner igen de där :) hade jobbfest hemma hos mig i lördagskväll orkade inte riktigt med att ta hand om allt igår så får fixa de ikväll ist..hoppas du haft en bra helg annars!!

2010-03-22 @ 10:50:37
URL: http://Http://jenlen.blogg.se
Postat av: millilla

lovar ja ska sluta me de, de va la inga dåliga nyheter, lev i nuet så e de asbra ;)

2010-03-23 @ 08:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0