Frågor. svar .

♥Eleonora  ([email protected]) om SNYGGASTE JEANSJACKAN.:
Hejhej, du som jobbar på Zara vet möjligtvist inte om det även går att använda deras presentkort utomlands? Tack på förhand!
Jag är inte helt säkert men jag tror tyvär inte att det går.

♥Anonym om ingen rubrik:
hur håller du dina hunter så mörka? ser ut som att dina är svarta iallafall och det är mina med egnt. men dom blir torra och ser nästan blå grå ut istället.. putsar du dom ofta? diggar din blogg såru vet :)
Jag gör ingenting med mina men jag vet att det finns sån speciell puts som man kan använda!
Tack förresten!


♥anna om Jag gillar honom:
snygg killen till höger var :)
Ska hälsa honom detta!

♥wong  ([email protected]) om RAAB & OTTO EILARD:
hahah gött e de med en riktig blogg
TACKAAAAR

♥Therese om BYTHEWAY:
Snygg. Var det i GBG måntro? Vet du om den finns någonstans där. Kram
I Kompassen köpte jag min, kolla där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0