KNOCKOFFS ACNE & MINIMARKET.

Jeffrey Cambell är ju som ni säkert vet en expert på att göra skor, KOPIOR, allt från Balenciaga till Acne. Ni minns väl Balenciaga Wedges i mocka som MK sparng runt i all the time, kopiorna han gjorde blev nästan mer hypade än Balenciagas. I mina ögon är det här inte riktigt okej, fast jag kan väl inte sticka under stolen med att jag hade ju inte bangat om någon hade gett mig dom direkt. Det är ju fina skor lixom och skor, det gillar vi.

De snaste han har kopierat är Acne och Minimarket.

ACNE Atacoma♥
THE REAL.

KNOCKOFFS want them? here.


MINI MARKET BLACK ZIPPER WEDGE ANKLE BOOT
THE REAL

KNOCKOFFS want them? here.

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0