ON MY WAY - ROADTRIP!

till Stockholm med mina Kärlek!woohoo! FUNFUNFUNFUN. Det ska bli shopping i massor. Need some new clothes. Gärna stickat men så tänker jag ju alltid. Eller paljetter skulle fungera fint, eller glitter det gillar jag ju. Ringar behöver jag dessutom, eller behöver kanske inte var rätt ordvall när mina nuvarande redan slåss om platserna och på något finger har de tillochmed blivit två. Men jag gillar det. Vinterjacka är ett måste med. Sitter just nu med en vanlig tröja en stickat tröja på det, en poncho och en sjal med pälskant. Raggsockar har jag också, myysigt! Torgvantarna är med också. Jag älskar torgvantar. Brukar ha leopardtumvantar på under dom när det är extra kallt, det här med lager på lager, det är nog min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0