personal shopper

Igår blev jag bokad av Lulu, och hon e en så nära vän att jag kan säga att hon behöver det ! Nu jävlar ska vi hotta upp hennes garderob, för både du och jag lulu vi vet - den är lite katastrof just nu . This is gonna be FunFunFun. Solen skiner och jag känner mig otroligt vårinspirerad just nu, det här kan bli hur bra som helst !

Ps. sen lär jag ju med komma hem med något helt amazing som vanligt. Jag är mer en slösa än spara - tyvärr .


Jag önskar jag satt i London på pret och åt den bästa frukosten ever.. Men det gör jag inte... fan.

Kommentarer
Postat av: madelene

vad blev det för shoppiing?

2011-04-22 @ 19:47:32
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 11:17:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: sara

snygg tjej eller?

god dricka eller?

yes!

2011-04-29 @ 00:07:14
URL: http://saranderzone.blogg.se/
Postat av: ida-lii

kom hem från london i söndagskväll! drömde om prets mackor den natten! Otroligt goda!

2011-05-04 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0