UPDATE

En ny blogg. Fixar med layouten nu as we speak. Jag kommer inte vara ensam om den bloggen. inte MIN utan VÅR blogg. WHO-WHAT-WHERE? kanske ni undrar men ni får undra ett liitet tag till. Det kommer bli bananas, det kan jag lova.

tjusig stannar kvar och förblir min lilla raring men lite mer vid sidan om. Kul att jag träffat så många som försöker få mig att börja blogga igen, det uppskattas och jag hoppas få mer tid och mer intressanta saker att berätta om när jag börjar skolan. JA NI LÄSTE RÄTT. plugga, bli en såndär som sitter nergrävd i böckerna. nää, vem försöker jag lura? så kommer det aldrig bli. Men ska bli helt galet kul!

soooo, stay tuned ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0