en månad

Dryygt sen jag bloggade sist. En behövlig paus. En stressig period, en kluven själ och för lite fritid resulterade i blackout.
Jag har saknat Er, och Ni har saknat mig har jag märkt. Jag läser allt ni skrivit. tack . Jag lovar inte att det kommer bli updates varje dag, eller att det ens blir mer efter de här raderna, men det lär vi märka. Fingrarna går av sig själv och det bildas rad efter rad. det är ett sign, right? Jag har saknat det här. Skriva vad jag vill. När jag vill, inte när någon annan vill. Nu vill jag . Boys&Girls- det ser ljust ut för den här bloggen . so far iaf .

LOVE


Kommentarer
Postat av: Emelie

Glad to have u back!

2011-01-03 @ 02:02:02
URL: http://extravagantly.blogg.se/
Postat av: Anonym

weeey you are back!!

2011-01-06 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0