Du fattas mig.

Ibland förstår man inte hur mycket man saknat någon förräns den personen står där framför dig. Denna gången med en bebis i magen. något chockad. visste men aah.. BEBIS lixom. aaah.. jag smälter, smälter de här.. Jag ska pimpa den bebisen, det ska va den coolaste bebisen någonsin. Den ska lyssna på rock och ha världens coolaste kläder. Det ska tant Bengtsson se till. Japp de ska hon. Jag ska va barnvakt, jag ska ha en sån sele som Nadj sa, asball. Vi får tydligen inte passa bebisen tillsammans. José tror inte det skulle gå så bra.. jag tror det skulle bli helt fantastiskt bra men men.. aja what to do.. haha.. Aja aanyhow så fikade vi på Espresso House. Efter ett tag kommer Staafen instaplandes och guud så trevligt det var! Vi filar på Manana någon dag, vi tre . ♥




Kommentarer
Postat av: mamma José

KÄRLEK

2011-03-20 @ 18:10:55
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh fint :) vart kommer din fina jacka ifrån?

2011-03-22 @ 21:35:46
Postat av: Elin

Älska din jacka. Vart får jag tag i den? Puss på världens bästa blogg :D

2011-03-23 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0