BADNEWS - BALMAINSKORNA

från Zara. Tydligen har det blivit stopp på dom för att dom var heeeelt sjuukt lika orginalen så Zara har tvingats dra tillbaka alla beställningar! Tyvärr Göteborg så hann vi ju aldrig få dom, fast hörde dock litet sus om att arkaden kanske skulle ha fått in 8 stycken..?  Tydligen var det enda som skilde Zara från Balmain att dom börjat med en rad nitar istället för stenar, eller om de var tvärtom.? Antagligen kommer det komma något liknande snart igen!
Kan inte svära på att infon är heeelt korrekt men det är detta jag hört iallafall och jag har mina källor plus att jag jobbar på Zara själv men det kanske ni inte har missat ;)?

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0