herregud.

igår fyllde min underbara och fantastsika mormor 64 år. så första var det firande där. sedan tog jag mitt pick och pack och drog hem. svirade om till partystassen, lashes och aa ni vet och drog till malevik, kullavik eller va de nu heter. Där mötte jag upp mickis som var.. aa inte nådigt ostabil. själv var man nykter. tog ett litet tag men sen var jag med back in the game. dock inte riktigt samma nivå som dom andra som druckit sedan klockan två typ.
KAOS kväll.

vaknade upp hos mickisen som inte mådde alltför bra, dock mådde jag fantastsikt. sjukt skönt. klockan stog la på åtta när vi vaknade och sen åkte vi och köpte frallisar. La oss i soffan och glassade ett tag .
Sen kom vickan och efter ett tag dök matilda och sebastian upp.
Solade ett tag men insåg att vi hade bakiscravings allihop så vi drog till ica och köpte jordgubbar,choklad,chips cola, you name it.

YUMYUM

nu e jag hemma, möttes av min papi som jag inte sett på en månad, han har vart utomlands och jobbat. Med sig hem hade han whitestripes och det är just det som sitter på mina tänder nu. hello hollywood smile.

NAJS LIFE.

snyggt väder idag med för den delen såå utgång ikväll? tvek, men inte omöjligt. lägger in massa fina bilder från dagen sen lovers.

TODELOOO.

Kommentarer
Postat av: Jennie

trevligt o fira sin mormor :)



Hoppas du hade en bra valborg sötis!

2009-05-01 @ 15:02:11
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

fattar inte att du är så morgonpigg!! puss

2009-05-01 @ 23:05:12
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Julia

oh soft, din mormor är lika gammal som min pappa hahaha :P

2009-05-11 @ 16:19:52
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0