liten värld.

Igår var jag och H och åt på mitt favoritställe, Sweet Coffébar. Där åt vi varsin Bulgurgrejjjimoj med kyckling och delade på VÄRLDENS STÖRSTA NEGERBOLL, eller ojj CHOKLADBOLL mena jag! haha. Efter det åkte vi till Bergakungen för att se 17 Again med Zac Efron. Det var typ tomt i biosalongen tills typ fem minuter innan då kom det la tio personer och det sjukaste var att två av dom var PHILLIE OCH IDE! liiten värd. gå på bio samma dag, samma tid. lixom en tisdag klockan nio. förstår ni grejjen?!
myysigt iaf. och filmen var skitbra och ZAC va ju SKITSNYGG. tror H blev lite irriterad över lyckan i mina ögon fast det kändes nästan som att Phille uppskattade filmen lite väl vah..?? haha.

SE DEN.



vackra Göteborg.


summer edition haha HYPE.


fina pojkar!

Kommentarer
Postat av: lisa

förlåt men, sweet coffeebar *)

2009-05-13 @ 11:21:00
URL: http://lissajosefina.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

mums! och skönt att gå på bio utan att de är miljoners av andra runtomking

2009-05-13 @ 11:33:30
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0