Rock to the rhythm and bop to the beat of the radio

Ni är duktiga raringar, många frågor har trillat in och kommer svara på alla imorgon !

VILL DU OCKSÅ FRÅGA NÅGOT SÅ HAR JAG FRÅGESTUND JUST NU!


Jobbat hela dagen idag.. Igår jobbade jag från 10-21:30 och idag 10-19:30 , långa dagar ibland.
Nu kanske nu förstår varför det vissa dagar kanske inte blir så många inlägg.. måste ju sova också :)

Idag och igår lyckades jag iaf knäppa outfitpics så ni ska få se båda, men först kommer dagens.




  • Jeans Meltin Pot
  • Stövlar Hunter
  • Stickad tröja Monki
  • Halsduk Zara, den är grön, jag älskar grönt.

Rubriken är förresten en del ur Kings of Leon- FANS.



Kommentarer
Postat av: Becka

Vad kommer de underbara halsbandet ifrån? :)



Kings of leon, OHMY de är kärlek!

2009-10-07 @ 21:46:37
URL: http://face.devote.se
Postat av: Malin

Tips på vad man kan ha på sig en utekväll ? Ska ut på lördag å har ingen aning vad jag ska sätta på mig!

2009-10-07 @ 22:31:37
Postat av: Becka

Kan du inte beätta mer om din diet du går på?.. typ ett inlägg eller så.. hehe

2009-10-07 @ 23:02:56
URL: http://face.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0