modemiss?




"Vad hände här?! Mischa Barton verkar inte ha fattat att 'heroin chic'-eran är över sedan länge och att blek hy, svartmålade ögon och beniga kindknotor inte är särskilt smickrande! Speciellt inte när man matchar sminkningen med en formlös svart säck till klänning, cirkusjacka (som hade varit supersnygg till jeans) och lila hårband! Nej Mischa, nu får du faktiskt styra upp dig själv!"

enligt posh24 så är det här en modemiss.. kan inte säga att jag håller med. Jag gillar fortfarande Heroin chic eran som dom så fint kallade det! visst kanske jag skulle bytt ut skorna och dratt ett några längre halsband a la Givenchy men jag tycker det här va ganska coolt ändå. känns som att posh24 inte har så bra koll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde du tycket att det fult men jag håller med dig kläningen var jättefin

2009-02-09 @ 22:00:54
Postat av: Ida

Jag tyckte inte hennes outfit var så fin faktiskt...

2009-02-09 @ 22:01:53
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gillade inte alls kläderna men sminket var det inget fel på. Ganska snyggt faktiskt!

2009-02-10 @ 23:00:16
URL: http://www.hannaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0