SEPERATE WAYS

guuud. nu e man utvilad kan jag ju säga!
Körde pappa klockan 04:00 inatt efter att ha kommit hem från Bio med några sköningar klockan 01:00. Det betyder att jag soooov typ 3 timmar därimellan fyy faasen va jag va trött men inte mkt att göra åt den saken. När jag kom hem typ igen vid halv 6 snåret såå sa jag hej till mamma som gjorde iordning sig för jobbet och gick och dog i min säng. FYFANVAGOTT.

Såg den här filmen som faktiskt hade några bra poänger asså!
Visst är det sant att man miss out om man säger nej hela tiden. Visst behöver man inte säga ja jämt men lixom om inget annat hindrar GO FOR IT.



Det gjorde ju inte filmen sämre att det första som hörs är låten
SEPERATE WAYS- JOURNEY

LYSSNA.



Kommentarer
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

Tack! :) Jag har lärt mig nu så det går ganska snabbt nu faktiskt så det är skönt :) ska göra lite finlir sen.. :)

2009-02-09 @ 15:09:59
URL: http://thomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0