what to do??

Lo ringde för ett tag sen och ville att jag skulle följa med henne ut ikväll.. jag vill men ändå inte.. va ska jag ha på mig? ska jag dricka eller ikke, blabla massa olika val. Hade väl iof vart roligt men jag vet inte riktigt.. en varm dusch, rosa mjukisar, en kopp té och ett Rachel Zoe avsnitt känns på nått sätt mer lockande..?  Kanske kan jag få Lo på andra tankar myyskväll med moí, hur kan hon säga nej till det? PRECIS.


OM ni inte har sett avsnitten kan ni se dom häär(kan tyvär inte länka på denna datan)

http://tv.blinkx.com/show/the-rachel-zoe-project/XdCZBLeshb93zSGnvLpsDCS9iKwh2bL5AEChLw

♥välj avsnitt och när ni kommer till Megavideosidan tryck på Play knappen TVÅ gånger, första gången ni trycker kommer en reklamgrej upp andra gången man trycker kommer avsnittet, goood LUCK



RACHEL ZOE.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar Rachel Zoes serie awsome!

2009-01-29 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0