a few of my favourite things

Maria om update.:
I wanna see moooore pictures :D
Visa vad det är du pysslar med, visa alla dina smycken, visa dina favorit plagg i garderoben. Älskar att titta på dina fina bilder :)

summer edition.


KLÄNNINGAR :

Gina, ganska ny
Ichi, köpte jag till skolavslutnignen i nian.
Raben saloner, blev jag helt kär i när jag såg.


Den översta från är från Zara !
Den vita kommer från Vila och blev snabbt en favorit. så mkt att jag köpte den i svart också. ooops.

TUNIKOR :

vadå jag och köpa en i varje färg.. men dom är ju så fina.. 100 % silke.

båda från Zara.

JACKOR :


mina absoluta favoritjackor nu.
Skinnjacka, Zara
Mockajacka, Mission


FAVORITVÄSKAN:

konjaksfärgad, underbar nyans, köpte den för två år sen och den hänger med än!

JEANS:

MELTIN POT och Zara som jag sytt om till stuprör

SANDALER:

Silvriga Zara
Svarta Bianco, nya förresten
Beiga, gojane.com
Beiga med stenar, Zara

HEELS



Svarta have2have
Rosa Zara
fan av svårt det var att bara välja två par.. har ju typ LOADS of them...

BOOTS

and my Prime of course

SMYCKEN!

Kors, Lo's, men vi har en deal ;)


mina ringar som jag älskar över allt annat som jämt sitter på mina fingar, varenda en.
7 stycken närmare bestämt.


sådär det där var litegrann av det som jag tänkte visa, har kvar Shorts, Tröja, Tisha.
Sedan tänkte jag även visa lite av mitt smink om det är någon som vill se ..?


PUSSSPUSSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fina! :) Älskar din rosa mockajacka, apsnygg! Ja visa vad du använder för smink, kanske en liten guide också :)

2009-06-10 @ 22:39:43
Postat av: Caroline

Åh, ja gillade allt...men speciellt ginaklänningen o ringarna...

2009-06-11 @ 18:41:05
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jaaa vi vill se massa mer :)

2009-06-11 @ 19:10:44
Postat av: noona

vill ha dina skor ! speciellt gladiatorskorna med nitar.

2009-06-12 @ 14:20:40
URL: http://antoniawilhelmine.blogspot.com
Postat av: emilia

hejsan, var har du köpt din missoni jacka? :)

2009-06-21 @ 18:19:35
URL: http://emilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0