dagens..

satte klockan på 09 föör jag täntke att jag skulle gå upp då.. men ikke.. nu e klockan 10 och lite mer och var är jag, fortfarande i sängen! Har iof suttit och kikat på vackra kläder och satt ihop ett litet inspirationskollage åt er som ni kanske ser i inlägget nedan!
Nu är väl planen iaf att gå upp, tvätta och stryka det sista inför resan imorgon! jaaag längtar såå.. VÄRME SOL BAD.. jag kommer nog ha dte rätt gött..! Funderar på OM jag ska ta med datorn eller inte...?
försvinner ni om jag ikke skriver på en vecka..? aah det gör ni säkert och det hade ju vart himla tråkigt nu när jag slått rekord och allt.. :( !
aja, idag ska jag förbi Frölunda torg och hämta ett par skor jag glömde hos phille i fredas, någon undrade vem det var och det är min pojkväns bästa vän typ!
Sedan ska jag till mina kusiner och hjälpa dom med engelskan i sisådär två timmar sen blire kungsmässan och hem, packa det sista och sen dåå jävlar ska ni få er en updatering(om jag ikke hinnr något under dan då)

vad gör nii idag lovers?

PUSSS


denna outfit har PERFEKTION.

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

HETT! :)

2009-03-10 @ 10:13:00
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nathalie

älskar hennes brallor!!

2009-03-10 @ 17:07:33
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0