snö?

jag e såå trött på snöö nu så det finns inte, våårsolen då? den som var här för någon dag sedan, var försvann den, KOMTILLBAKASNÄLLA! blääääääää.. HATAR snö.. eller inte just snön men slasket som blir efter.. skor förstörs och om man ska gå ut då kan man inte piffa till sig med ett par snygga pjäser.. iaf inte om man är rädd om dom och speciellt inte om dom är gjorde i mocka.. bläblä.
Vaknade med en hals som kändes tjockare än ja, vet inte vad.. ont gjorde den också. Druckit en ENORM kopp té nu så det känns liiiite bättre iaf! Om ett tag ska jag in och fika med Pelle, det blir nog sushi som vanligt. LOVE IT(åt dte igår med, och i förrgår..det börjar bli liite väl nu.) han åker till Oslo på sönda, FUCK YOU. kom ju precis hem ditt as och nu ska du åka igen.. inte okej. hoppas du följer med på lörda iaf såå jag får en dos av Pelleistheparty..!
Senare ikväll ska jag på bio tror jag, män som hatar kvinnor, ska se den med H! Blir nog en luugn kväll idag och så kör vi all in imon. GREAT.


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Malin Nimrup

Jag är inne på de översta med faktiskt blev lite kär. Har en liten touch av de där som Zara inte fick ge ut men som kom ut;)



Har förresten en fråga, har hittat en svin snygg klänning på Zara. En volangklänning med blommor osså e den turkos, vet du vilken jag menar? Går det att hitta bild på den på nätet eller? Funderar på den till ett bröllop nämligen.



KRAM

2009-03-27 @ 11:58:57
URL: http://nimrup.blogg.se/
Postat av: nicolas

jo jag prövade den, men dne var så vanlig :) men din är skitsnygg

2009-03-27 @ 12:36:27
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Debbie

Eller hur!! Känns som om snön väääägrar ge upp fast ingen vill ha den här :p

2009-03-27 @ 23:33:45
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu är det iaf ljusare lite längre :) Hoppas vårsolen kommer nu!

2009-03-29 @ 18:35:25
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0