SVAREN!

bästa klädbutikerna just nu? Modetips till våren? :) H&M är sjukt bra just nu. Fina material, vackra mönster och underbara modeller. Det är definitivt den butiken( iaf av budgetkedjorna) som jag kommer handla mycket fint i nu till våren. Hur känner du och nadj varandra? haha, den frågan hade Mr himself ett svar som han tyckte jag skulle skriva men jag tror jag skippar det svaret, tyvär Nadji haha. Ne men vi är väl vänner..Vad är ditt absoluta måste-ha-plagg nu inför våren/sommaren? Jag har ett plagg i mitt huvud som inte existerar men drömmen skulle ju vara en varmare nudetonad tunika med ärmar som min nya blus från H&M och i ungefär samma fina material. Annars om man ska titta på det som butikerna erbjuder så skulle dte nog vara en kavaj , oversize, i nude, Gina har en jättefin för nästaningapengaralls.Vilken är dina tre favoritaffärer i göteborg? Och vilket är ditt favoritnagellack? AVI&LENA första plats, jag älskar smycken i silver, i den butiken skulle jag kunna bo. H&M nordstan eller avenyn (mest Trend där) sen får jag väl vara tråkig och skriva Zara. Älskar Topshop annars men den i Göteborg SUGER. Vart i Göteborg bor du?:) Jag bor i fina lunden, jag trivs sjukt bra. Men vem skulle inte göra det med millan inom 100 meter lixom?din blogg e riktigt jävla trött...skriv on lite intressanta grejer. Du e ju ännu tröttare då du, när du ändå har chansen, kunde skriva vad du vill att jag ska skriva om. lätt för mig att veta vad DU tycker är intressant.TRÖTTSAM. HANNA hade många frågor så nu kör vi favoritaffär? kolla ovan raring.smycke som du gillar bäst? Mitt kära halsband eller mina ringar eller mina aarmband, ääsch love them all. vart kommer ditt korshalsband ifrån?AVI&LENA♥ Vad heter färgen på ditt makeup store läppstift och YSL? EXIT och sen kommer jag inte ihåg det andra, det är slut så har slängt det tyvär. kan kolla nästa gång jag är i stan! Tips på udda affärer i gbg? Ojj, njaa inte så Hype på det tyvär.Jobbar du bara på zara? YES I DO som kordinator. framtidsplaner? Bli Lycklig.Vart får du inspobilderna? Överallt baby. vilka bloggar läser du? LOADS OF BLOGS.
Nämn 5 "udda" bloggar som du läser? Jag läser inga udda direkt, eller jo nicolasg, haha vet inte varför men jag e nog lite fascinerad.http://thefoxyman.blogspot.com/ lite GOTH men ball. Tips på nätaffärer? TOPSHOP för oss Göteborgare som har den sämsta som jag nämnt innan. Nelly har en del fina shoes. Modekungen har en del fina ting med. Jag handlar inte så ofta på nätet utan gilalr att prova och känna på tyger innan jag handlar. Ofta så blir man lite besviken när man nätshoppar. Iaf jag. Ditt bästa köp någonsin? PRIMEN, lever i dom. Ditt sämsa köp någonsin? GOSH, jag e ganska bra på att inte köpa massa skit meeen skulle väl vara en klänning som jag beställde från topshop som var PETITE. 600 spänn rätt ner i backen. Hänger i min garderob fortfarande, underbart fin men vad spelar det för roll när den är för liten.. kanske ska sälja den här på bloggen!Vart får du inspiration ifrån? Överallt faktiskt, vackra människor, bilder, tidningar, plagg. Det finns nog inget stopp.Vilka affärer shoppar du i? Jag jobbar ju på Zara så det blir ju en del där, H&M, Weekday, överallt där jag hittar ågot fint, jag dömer ingen butik förän jag vart därinne, sen kan jag döma.Beskriv den snyggaste outfiten du kan tänka dig? Sådär får du inte fråga, mer specifikt isåfall, sommar vinter, höst vår? Beror även preecis på vilket humör jag är på, Jag tycker så mycket är fint så kan nog itne svara på den frågan direkt.Vad har du för kamera? Xanon IXUS som har blivit nååågot sliten , kan bero på att den är med på varenda utgång och har haft möte med marken X antal gånger.. ooops. stackars kamera.. 1. vad använder du på läpparna? En massa olika, Någon spevciell bild du tänker på, länka isåfall så kan jag se vad det var!2. vilken foundation har du? MAC, sjukt bra!3. Hur mycket shoppar du för i månaden? ääh.. aldelles för mycket.4. Tränar du något? neee... gah nu fick jag ångest.5. äter du "nyttigt"? Ja, det tycker jag. Tänker på vad jag äter men dock brukar ju allt det där förstöras när helgen kommer. Inte för att jag äter mycket skit kanske men mest för att man kanske tar några glas eller två eller tre..6. pojkvän/flört? PASS.vilket gymnasium gick du på och vilken linje? Elof lindälvs Gymnasium med inriktning ekonomi!vad vill du jobba med? kläder. kläder. kläder.Vad ska du göra detta året? Jobb? Plugg? Resor? Ja, vad har du för mål helt enkelt. Kanonbra blogg, kram Planer är inget för mig. Det kan händ vadsomhelst känner jag nu. när jag vet berättar jag! vart partar man i göteborg i morgon? :) Kolla djungeltrumman.se!ett plagg som du tycker att alla bör ha i sin garderob? snyggaste plagget nu till våren? NUDE Kavaj, eller blus. Sen en annan sak som jag kommer ha nu i vår är kilklackar. Det kommer komma stort nu. bra för oss ladies, bekväämt.Vilka bloggar läser du? Svarar samma iigen, LOADS. hur sminkar du dig? och vilket smink använder du till vardags/fest? :D Hur jag sminkar mig? hmm.. jaag måålar haha, ne men när jag ska ut så blir dte vääädigt mycket ögonskugga, jag älskar det. SOTAT, ibland svart silver ibland grön metallic ibland någon mix men MÖRKT. jag lägger mest krut på ögonen. Vad jag har på läpparna beror på outfit och humör och smink. ibland röda ibland rosa och ibland bara lipgloss. Jag använder aldrig rouge bara brunpuder som rouge. Har lite svårt för rouge..tycker inte det är alltför fint. vilken färg bör jag köpa på conversen i vår? jag tror de låga kommer vara en hit så jag tänkte beställa ett par, vita eller färgglatt? Jag älskar ju vita. Kolla om dom finns i skinn, kan man bara torka av! aaaskäckt det gör jag!Vart har du köpt de grovstickade tröjorna som du tidigare nämde va dina favoritgröjor? :) MONKIMONKI hur fick du jobbet på Zara? Jag fyllde i en ansökan på Zaras egen hemsida, fick ett samtal, hamna på intervju och fick jobbet på plats ! Var med och byggde upp hela butiken då vi var den första i Göteborgsområdet ! vilken zara jobbar du på? Jag jobbar på den i Kungsbacka, kom och hälsa på! och ahur länge ahar du jobbat för zara?? Jag har jobbat där i snart tre år men de första åren jobbade jag bara helger men nu sedan ett halvår tillbaka jobbar jag som kordinator och heltid.Tips på orange/röda läppstift? MAKEUPSTORE. hur gammal är du, och var bor du? finns det en möjlighet att man sätt dig springa runt i göteborg? :) kram Jag är TJUGOETT år gammal och bor i Göteborg så det finns definitvt en chans att du sett mig haha. Studerar du? Jobbar på Zara.

Sådääär ääntligen, det var en del!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Agnes

vart i Göteborg ligger Avi&Lena? :)

2010-03-02 @ 10:16:11
Postat av: Anonym

2010-03-02 @ 10:40:08
Postat av: Anna

Jag trodde du gillade fiorucci & raglady/tara.. haha men hade nog fel :)

2010-03-02 @ 10:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0