Päronsplittnaglar och ramlösa mango.

Sitter på mitt bord i skräddarställning framför det enda fönster min lägenhet har (om man inte räknat miniwindow där nere då) Det är ett stort fönster. ett fint sådant. Det är ljust ute. klockan är halv nio. Det blåser lite. Jag sitter och kikar ner på mina naglar som ser ut som om dom är doppade i glass. Jag älskar grönt, har jag sagt det? eller en viss grön. jag är petig. Lyssnar på musik kollar på killen och tjejen som går förbi, vilken fin cykel hon har. jag vill med ha en cykel. med korg. Där vill jag lägga fina blommor. Jag vill ha shorts och tygskor, en söt tisha och en solbränna när jag cyklar på min cykel, som inte finns än. Jag vill ha Hawaiian Tropic läppglans som luktar mango&Papaya . Det låg här brevid mig, vilken tur.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Kikar in och önskar dg en trevlig dag! De där läppglanset skulle ja vilja testa förestEn.:

2010-06-02 @ 08:20:18
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lolo

Hej!



Jag ska sälja mina Acne Atacoma, för jag har bara använt dom två gånger. Är du intresserad? Storlek 37, men passar även 38.



Du kan väl svara via min mail, så kan jag skicka bilder om du vill.

Kram

2010-06-03 @ 13:50:12
Postat av: Sara

Alltså, inte så men sedan du skaffade din nya pojkvän har du ändrats, fast ni knappt har varit tillsammans. Din blogg har varit så svart och döskalleaktig och du har sminkat dig och klätt dig bara i svart. nu helt plötsligt ska du ha blommor i en cykelkorg. Hur kommer det sig? Ändrar du dig för honoms skull och för att hans mamma gillar sånt och du är osäker eller hade du bara fel stil innan du träffade honom? hm.

2010-06-04 @ 08:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0