Strössel

ni är så söta.

M "Vart kan man få tag i en sådan "skyltdocka" som står i bakgrunden? Kram M" Jag vet inte, haffade min från Zaras skylfönster när jag jobbade där men googla torso så hittar du säkert en fin! VIC "Du har verkligen den SNYGGASTE stilen" ♥ Calle "Du har grymma ben!" tack..? Anonym "faaasen va punkig du har blivit!!" Blivit? Anonym "Snygga :) Vart kommer de ifrån?" WEEKDAY. Elin "Älska din jacka. Vart får jag tag i den? Puss på världens bästa blogg :D" Marstrand! Anonym "ville bara säga att jag älskar din blogg! FABULOUS" ♥

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: calle

Jag var ärlig? Hela du är ju löjligt snygg men det syns dåligt på bilden..

2011-04-01 @ 13:14:59
Postat av: Emmi

snygg header! :)

2011-04-09 @ 20:46:38
URL: http://emmuuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0