gårdagens outfit


var ute igår med D,drog till park -det sög- trippa in på Locatelli och jag och D bestämde oss för att det ska bli vårt nya favvoställe, och lounge och haha alla andra ställen som vi säger så om. Fnittrade oss vidare ut och var på G mot Park återigen men mötte några uberschöna snubbar Freddie, my man, Filip och kött såå vi vände och drog till Barsidan med dom istället!
HUR skön kväll som helst men det roligaste var ju när freddie började rycka i sina byxor och dra upp dom och jag och D står som frågetecken och helt plötsligt bara:

EN SPAGAT mitt på dansgolvet haha, jag vek mig av skratt. Haha han e schön den där freddie, we go way back!
sedan hittade vi "våra platser" såg ut som kungatronar, så jäkla softa. Där satt vi och tjöta och jag knäppte några väldigt få kort-tyvär. men här e några!



fick även lära att dessa två karlar klipper sig själva, ikke dåååligt döh!


haha fyfan vilket hemskt kort på mig men jaja.. enda från hela kvällen såå.. för er skull.


LOVE YOU CUP.CAKE.

Kommentarer
Postat av: Emma

fetingsnygg väska. vart kommer den ifrån?

2009-04-04 @ 22:13:14
URL: http://emmabyemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh var e väskan från?

2009-04-05 @ 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0