jag dömer för fort....?

aah.. det är sant. oftast brukar det finnas en bakgrund. Oftast iaf.
MEN. man kanske borde ge folk en chans.? Fast, nja.
Det finns vissa jag ogillar väldigt mycket. vääldigt mycket.
Dom vet nog vilka dom är också.
Något jag inte är är falsk. Jag låtsas inte att jag gillar någon som jag ogillar. Det är väl bra?
Ser ingen anledning till att fejka en vänskap eller bekantskap. kindpussas och sånt med någon jag inte gillar. Not my style.
Det blir en vänd på klacken eller en rygg vänd mot dom. kanske en knuff. men bara ibland.
Nu tror ni kanske att jag är dryg eller en bitch. Men det är jag inte. Jag är ärlig. jag gillar ärliga människor. inga jävla backstabers- dom kan dra eller försvinna och det gör dom ju också. i mina tankar.
That´s me. that´s me.
Däremot älskar jag att träffa nya människor. Jag är trevlig och social och jag är trevlig föralltid om jag gillar dig.
otherwise. AIR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0