dom verkar vara slut!

Louise om ett par trettioåttor.:
Jaha, okej!
Tack, gulligt att du gjorde ett helt inlägg (:
Meen, de från Topshop som jag antar att du menar, det är väl den nya modellen och inte Agatha? För det är Agatha jag vill ha men hade för mig att den var slut??
Kram till dig!!

ne det är inte agatha, dom var väl med smalare klack och svart sula..? dessa nyare modellen är FETARE klack och beige sula.. Mycket stabilare dessutom. omg, i'm in love.



Carro om ett par trettioåttor.:
Tyckte verkligen om skorna från topshop och är sugen på ett par, varit inne på topshops hemsida mne hittar dom inte:( var fanns dom? och hur är dom i strl? Kram
ojj jag hittar dom inte heller! Kan ju hoppas att det kommer påfyllning!
i storleken skulle jag iaf säga att dom är något större. INTE MYCKET. Det är lixom så att 37 sitter helt perfekt, man kan lixom röra fossingarna och få plats med partyfeet med. Jag har en helt vanlig 37:a .

Kommentarer
Postat av: karin

satan i gatan vilka snygga klackar!!!

2009-08-03 @ 23:18:19
URL: http://karinnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0