.

Julia om Stam.:
Jag har en sån tröja på mej nu :O Måste bara säga att jag gillar din blogg.
TACK SÖT! ää tänkte att du kanske ville ge mig den?
 
Johanna om FASHION.:
var har du köpt den fina vita kläningen/tunikan?
Den är från Zara , gammal dock.

Anonym om jag SKA ha dena.:
Snygg som tusan! vart är den ifrån?
H&M!

Anonym om EFTERSOM FILIP:
ja jag vill se mer!
Filip, löser du de?

soya om Søren, what are you wearing?:
gorgeoouuuussss man! men du bönan, vad gick dina primes loss på??
Kommer inte riktigt ihåg 2000 tror jag!

Maja om jag SKA ha dena.:
jag MÅSTE ha den! haha. vet du om den är ute i butik? eller när den kommer? tycker din blogg är grym :)
Don't know, i'll let you know! taaack!

pernilla om stickat.:
Snyggt! Jag såg dig på stan den kvällen och kommer ihåg att jag tyckte du hade riktigt snygga kläder. Var kommer tröjan ifrån?
Varför hälsade du inte :)? Den kommer från monki !

David om ÄR DET FASHION?:
Nej, alla kan inte bära upp färgglada kläder, så behåller färgerna själv =)
BRA david.

Kommentarer
Postat av: Josie

älskling jag saknar dig redan :( duuu ska vi changa torsdag till tisdag o fira in min bdy kl 12? wieho haha smaaask

2009-08-23 @ 23:18:00
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0