ett par trettioåttor.

Anonym om Yes, I think you've seen me before:
De svarta skorna ifrån have2have som du har, hur är dem i storlekarna?
Jag har 37,5, vilken storlek tycker du jag bör välja?
Kramar




(på bilderna har jag dom från have2have)
yes i've got them MEN jag tycker det är sååå värt att lägga till en 500 till och få dom från topshop. Det var sån himla skillnad.
Topshops är mer stabila, nättare och I MOCKA.
Men om du bestämt dig iaf så är dom SMÅ i storlekarna, jag har 37 i allt men dessa var lixom VERKLIGEN på gränsen så ett par 38 ska du ha!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Carro

Tyckte verkligen om skorna från topshop och är sugen på ett par, varit inne på topshops hemsida mne hittar dom inte:( var fanns dom? och hur är dom i strl? Kram

2009-08-03 @ 08:56:08
Postat av: Åsa

Snygga!

2009-08-03 @ 11:14:35
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaha, okej!

Tack, gulligt att du gjorde ett helt inlägg (:



Meen, de från Topshop som jag antar att du menar, det är väl den nya modellen och inte Agatha? För det är Agatha jag vill ha men hade för mig att den var slut??



Kram till dig!!

2009-08-03 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0