igår? idag?

nyduschad. TRÖTT. det är två ord som beskriver mig väldigt bra nu.
Mickis&jag, vi är en hälsofara för varandra.
Började kvällen i linné. lyssnade på arvingarna och drack vin. Drog oss ner mot stan.
in och vände på bliss.
det började regna. palla avenyn i regn och OVERLOAD av folk.
så vi drog till hem till sebastian i malevik. Träffade massa roliga människor.
sjukaste kommentarer av den sjukaste människan jag någonsin träffat - Han hette Olle.
Jag var DJ, folk var nöjda. härlig stämning.

Var hemma hos mickis klockan 06:00. jobb 10:45.

DÖDA MIG,


Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Låter som en kul kväll iaf ;)

2009-08-16 @ 21:16:24
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0