is it OK if i move in?

HERREEEGUUD, förstår ni drömmen, vet att det är en utställning men tänk att BO SÅ.
Fotografier längst hela vägarna tagna av JAK&JIL, skor på väggarna , DET HÄR ÄR KONST.
Ren konst. sånt här skulle jag uppskatta att titta på, så här ska jag ha det i mitt hem när jag
flyttar hemifrån, dom här bilderna har inspirerat mig.
Det ljusgrå parketgolvet, speglarna på golvet, alla bilder. jag älskar det.
När jag kikar lite närmre ser jag att många av bilderna längst väggarna ligger här på min dator.
måste ta och göra något av ALLA TUSEN bilder jag har nersparade, kanske en såndär fototapet,
i form av ett gigantiskt kollage? ojj.. va underbart det hade varit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0