ni verkar tycka att Paradise är en bra idé för mig

Anonym om PARADISE HOTEL HERE I COME:
gör det :D go crazy ;)

Anonym om PARADISE HOTEL HERE I COME:
nej!? ångra sig fett när du söker ett seriöst jobb om 10 år?.. neh just d du kommer inte få det, för du har vart med i nörd paradise hotel...

Ida om PARADISE HOTEL HERE I COME:
GÖR DET :D

Emilie om PARADISE HOTEL HERE I COME:
Haha do it som en kul grejj bara?=)

Haha ALDRIG att jag skulle ställa upp i ett sånt där program, sök själva vettja ;)

Sara om Lägenheter:
Hej verkligen jättebra blogg, jag undrar om du inte kan tipsa om väskor man köpa till skolstarten har letat överallt men hittar inget och du har jättebra stil så du kanske tipsa om några väskor man kan ha i skolan
Njaa letar själv efter en snygg väska men jag tycker dock att Zara har rätt bra väskor, rymliga och så kika där!

Anonym om ÄR DET FASHION?:
hahahahha, du ska inte dela med dig av dina färger till någon polare kanske?
haha han gillar färger helt enkelt den där david, more is more, eller hur är det? ;)

Anonym om ÄR DET FASHION?:
haha BRA BILDER DÖÖH!
David David han e go

Ida om kavajen.:
Fan vad het :D
me think so 2 !

Sandy om Gröna naglar.:
Hej! Älskar din blogg! Ang OPI´s lack så undrar jag om du gjorde som "man ska" med dessa speciella lack? Är ju lite andra regler som gäller till skillnad från vanliga lack. För att de ska hålla så ska du lacka direkt på den naturliga nageln. Använd ej: underlack, överlack, snabbtorkande produkter eller hand lotion när du lackar med OPIs nagellack "Matte". TÄNKTE BARA KOLLA! :) för de brukar ju vara bra lack annars....Kram kram

Ne inget underlack eller någonting faktiskt ! Jag vet tycker också det är lite Weird då jag haft dom förut!

micka om NU ÄR DEN MIN:
du behöver ha en nål för silkestyg! :)

TACK FÖR TIPSET!!!!
Fast vågar man sy det själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0