i love my darlings.

gud asså, va skulle jag göra utan er.



Em - åååh va fiiint du har skärt upp annanasen
alla - SKUUURIT heter det Emelie
Em-haha aa förlåt då jag är så dålig på svenska
Theresia- jag är dåligare
hahahahahaha

KLOCKRENT.


Det här är Em i sitt esse, haha.
Dock inte denna gången hon spillde ut FEM vinglas varav ett rosé över Johannas vita klänning, eller började brinna i håret, eller tappade bankomatkortet två gånger, eller snubblade över Storan Trappan och flyger, ne för det var ju i fredags, den här bilden togs ju på torsdags, happy times.

jag e ju så arg på min telefon sm inte vill leva meera såå det var bara att börja klottra ner mina darligns nummer.
joooosiiiee, hänger ut ditt nummer här nu haha ;)




det är bra Eve. det är KÄRLEK det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0