10:20

vaaaknade precis, funderar på att göra frukost H e ashungrig.Idag till en början blir det nog lite plugg.. har lite uppgifter som skulle varit inne igår typ, fast egentligen ligger jag före istället för efter.. Luddig lärare- luddiga uppgifter.. PUST.
Kvällen vet jag dock inget om än, Em och jag hade planerat en liten utgång, eller snackat om de men jag vet inte om jag är så sugen.. ? OM det nu blir utgång så blire ikke på PARKLANE iaf believe it or not. Lite småtrött på det stället , jonna och Joise kommer skjuuuta mig för den kommentaren.. men tänkte kanske Lounge eller nått..?
Eller så blire räkor och mys ikväll med min LOVE. får se..

Vad gör ni idag?



PUss.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe ja så kan man också säga snyggo :P

2009-02-27 @ 11:29:07
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0