ANDRÈA RADTKE

jag saknar dig så mkt att jag får ont i magen. KOM HEM NU!
Skit i Åre och alla snowboard killar(hoppas inte ludde läser detta haha) och kom hem till mig!
Då kan vi fika på Sweet coffe shop och sååå kan du shoppa själv istället för att jag shoppar åt dig ;) haha varje gång jag ser ett Dea plagg ringer jag och varje gång säger du KÖP DE och så blire. Nu är förresten Monkitröjan a la kling och emsedge, och dom håliga tajtsen postade och klara, du bör ha dom imorgon eller senast i övermon! Ponchon och nitväskan får vääänta liiite tills din mami åker uppp eller om du kommer hem snart hoppshoppashopppaaaaas.

MISS YOU BFF.




PUSSSS

Kommentarer
Postat av: hanna

är det din bästis?

2009-02-18 @ 22:53:58
Postat av: Anonym

varför är hon i åre?

2009-02-19 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0