Bullar

Sitter här framför datorn och funderar på om jag ska plugga lite idag eller inte.. Ingen lust alls, men iof har jag ju aldrig de heller..! Har hunnit fixa iordning mina volanger på sängen som jag stört mig på i all evighet.. kanske ska jag fixa till gardinerna och lägga upp dom som jag borde gjort för 100 år sen egentligen..?
Aahh.. tvätta hade ju behövts också och städa lite. Sånt här kommer jag jämt på att jag MÅSTE göra när jag egentligen borde plugga. Känner ni igen er?
Mina naglar ser förjäkliga ut efter helgens work också såå dom borde få sig en lite touch up, kanske någotn fin färg som piggar upp?
Neee guud vad jag babblar på.
La in några bullar i ugnen för en stund sen och det verkar som dom är klara nuuuw.. knske man skulle ta med sig några och åka till Pelle?
Ne jusste ja.. jag måste ju plugga..


Glitterish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0