find your path

vaknade precis.. ibland känns det som att ja har för mycket fritid och ibland ni vet typ som att jag sover bort mitt liv. Jag jobbar ju bara helger på Zara som ni kanske förstått..? Visst hade jag kunnat jobba mer , gå upp till 25:a (jobba 25 timmar i veckan) men jag vägrar. Så himla onödigt då jobbar man 5 timmar om dagen 5 dagar i veckan, antingen börjar man tidigt och slutar halv tre eller så börjar man sent och slutar halv åtta. Oavsett så är ju dom dagarna typ förstörda. Eftersom jag tjänar ungefär lika mycket som dom som jobbar DUBBELT så mycket som mig så ser jag ingen poäng i de;)
Förhoppningsvis så kommer jag in på den där skolan jag vill in på och då får jag lite ordning på mitt liv. Jag känner mig redo. Jag känner att jag vill det här. tror det är viktigt att inte kasta sig in i något som man inte är säker på. Men nu har det gått 2 år sen studenten och jag känner att jag fått lite rätsida på saker och ting. skönt. har några kompisar som fortfarande lever i dimman när det gäller framtiden men inte jag. Men som Lo sa, ingen idé att rusa in i något innan man VET att det här vill jag göra. "tänk dig det är bara du som ska jobba med det 40 timmar i veckan i resten av ditt liv typ" hon e smart den där LO. Du hittar din väg snart också gumman, i promise.

LOVE

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för infon om skorna! Vet du när de kommer ut i butik? :)



Helt rätt! Känner till problemet! Jobbade också bara helger ett tag och fick ut lika mycket som de som jobbade bara vardagar några timmar om dagen...



Kram!

2009-02-10 @ 11:25:41
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0