SOME answers!

Anonym om FRÅGAMIGVADSOMHELST.:
Vad skulle du göra om du vann 50 miljoner?
Världens 5 snyggaste killar?
Vad gick du för program på gymnasiumet?
Hur lång är du och hur mycket väger du?

haha ojj vad skulle jag göra..? antagligen shoppa ihjäl mig haha!
Världens fem snyggaste killar hmm?.. Får faktisk nog ta att skriva min lilla henke med här asså för jag tycker verkligen han är snyyyyyyygg som attan seeeen skulle jag nog ta, Ed Westwick, Gael García Bernal, Robert Pattinson ooooch hmm.. kan inte direkt komma på några mer asså! Gillar inte den "typiska killen" om man kan säga så, det ska vara något speciellt.
Jag gick på Elof Lindälv Samhäll ekonomi, inte särskilt intressant asså..
Jag är 169-170 tydligen numera, mätte mig inför passet oooch jag väger ungefär 56-57 kg....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sara om FRÅGAMIGVADSOMHELST.:
Skulle inte du kunna visa alla dina ringar,armband som du har på dina händer och vart man kan köpa dom, skulle vara jättekul attt se.


Saknas en Kumkum som e på lagning och lute andra silverarmband men dessa var dem jag hann fota nu :)
dom till vänster kan man köpa här  en kompis storasyters webshop, kolla in den såå får ni se massa fint!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sara om FRÅGAMIGVADSOMHELST.
En till fråga, vad brukar du ha för smink på dig?

♥Det ska jag visa dig nu!

Foundation från Mac

Brunpuder utan glitter och ett transparent GULT puder, båda från MakeUpStore
Sen till en bra grund hör ju också en grym concealer men den har jag ju redan visat men om du missat så är den också från MakeUpStor och coverall mix!

På mina lips brukar det här läppstiften från Ysl sitta och ibland sitter den här skuggan från loréal på mina ögon!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Anonym om FRÅGAMIGVADSOMHELST.:
Hur gammal är du?
Ska du läsa vidare och vad ska du läsa till då?
Och så undrdar jag om du kan visa vad du brukar ha för skor och jacka på dig ibland när du tar outfit bilder? Det skulle vara jättesnällt
Puss :D


♥Jag är tjuuugii år fyller tjuuugiiett i december!
Yes ska läsa vidare, inköp marknadsföring mot textil, älskar ju kläder!
hmm vet ikke riktigt exkt vilka du menar, Skinnjackan om det är den är en Mission


sen om det är några av mina högklackade eller mina Prime(boots) som du menar..?
Här är iaf dom höga som jag använt nu senast!
Kommer från Zara förra året tror jag och betalade nog ikke mer än 199 för dom typ, rena kapet.


Hoppas ni fick svar på era frågor!

KRAMS

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina armband :)

2009-02-18 @ 14:52:48
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för alla svaren :D!

2009-02-18 @ 15:42:53
Postat av: Anonym

vilket nummer är det på YSl läppstiftet?:)

kram

2009-10-29 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0