someanswers

maria om Dagens outfit.:

"Hej! snygg outfitt=0) var har du köpt dina halsband ? sjukt snygga, och tunikan, var kommer den ifrån? undrar oxå om legginsen du tippsade johanna om från H&M, de svarta med hål i, vilken H&M butik var de ifrån?
Oj vad många frågor,hahaha hoppas du har lust att svara! tack Maria skåne"

Halsbanden tillhör min darl Lo som ligger här bredvid mig, så hon får svara på den här.
-jag vette fan haha, tre kedjor är från indiska. en från Raglady, 2 från asos.com, det stora korset är från vår tripp to Stockholm.
Tunikan kommer från Zara woman, och leggingsen köpte jag inne i Göteborg. Det är HM TREND såå alla butiker som säljer det antar jag :D

PUSSOCHKRAMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0