busy weekend.

I torsdags var jag på lounge och dansade med sanna! SKIT skojj hade vi och det var så roligt att se henne igen! Dagen efter aa då var de helt plötsligt freda och Lollos födelsedagsförfestgrej så de va ba att köra!
Parkan som vanligt, men lika glad för det är jag ;)  Träffade lite skumma människor där asså.. När jag gick förbi en kille så hör jag hur han säger "shit det är ju hon blondinbella" varpå jag tvärnitar och går fram och "UUUUURRRSSÄÄÄKTA? "
han ba "äääh aah" och jag ryyter till " vem trodde du att jag va?!" behöver jag ens nämna att jag stod och skällde på honom ett bra tag.? Sen så står jag och snackar me några vänner när en kille( som jag by the way aldrig träffat) drar tag i min hand och drar runt mig i snurr så jag nästan trillar,. Aja bugga kunde killen och gud va roligt det var !
När det var dags att gå kom han fram och bara
-duu kan inte jag få ditt nummer så jag kan trakassera dig i några veckor?
- nee tyvär jag har pojkvän 
-aaaaah men kan han dansabugg som mig då?
-haha nee de kan han inte, 
-där seer du, nu måste du ge mig dittnummer
-haha men ha det så bra TED 
-aaahaaa nu ska du spela sådär mystiskt 
-AAAAAAAAAH veeeerkligen haha. 



Ni killar har allt knasiga saker för er !

lalalaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0