youaskianswer

Lomax om Busy day:
Vad e det för kurs, nat? XO
♥Helluu min trognaste läsare i guess ;) Ska bara läsa upp ett betyg typ i brist på annat tills det är dags att söka in.. Samhällskunskap.. JIPPI. ironi, BIGTIME

Anonym om StellaMcCartney.:
kan inte du lägga upp dinna favoritbloggar? kram
♥Joo absolut sååå fort jag fattat hur man länkar på denna jääkla maaacen. Förresten jag har en fråga till er! Det är ingen som vet hur man göööööör dee?!

Anonym om etthundrakronor:vart köpte du den snyggingen?
♥Jag köpte den på Åhlens ;)

Sophie om haha:Hej! Vart inne på Sofi Fahrmans blogg idag? hon hade bild på gråa mocka ballerina med nitar från Zara, finns dom inne nu? Bra blogg!! Tack!
♥Hmm inte i vår butik i kungsbacka iaf vågar dock inte svara på om dom finns i Göteborg, men jag antar det :)


Föööörlåååt att jag varit så seg på att svara men det gååår TUSEN gånger fortare om ni lämnar en mail eller något :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0