You're soo cuute

Anonym om whatthehellishappeningtoday?:
Länge sen du skrev where are you:O ;D

Mary om Looking FAB @ Elle:
Klänningen till höger är Odd Molly, of course!Yummie! Har en tunika i samma tyg, love it! Fortsätt bloggandet, du inspirerar!

Louise B  om whatthehellishappeningtoday?:
Din balklänning, den vita otroligt fina. Du har inte funderat på att sälja den? OM, då är jag väldigt väldigt intresserad! 
Annars kommer jag bli tvungen att sy upp en likadan ;-)

Okeij för det första såååå är jag väldigt ledsen för den asdåliga megacrappiga updateringen nu men ni vet helgerna, då jobbar jag och om man ska hinna med lite utgång på de ja.. då blir tiden knapp..
Sååå jag tänkte ju påminna er om att jag e ledig i FEM hela jäkla underbara dagar och dåå ska ni allt få se ;) 
MARY, Jaa hehe mönstret är asfint på den klänningen och du säger att du har en tunika i den.. ditt as, GIVE ME ;)
Louise, jaadu kanske dags för mig att sälja min klänning.. har du sett den här eller såg du när jag hade den på mig ? såg att du hade lämnat din mail, antar att du har samma msn så lägger till dig där så kan vi ju snacka om le dress . gaaah.. haha hoppas inte dom som inte fick köpa den förra året blir arga på mig isf men jag va inte riktigt redo att släppa taget om den då.. Aja,

LOVELY.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0