25/7.

Anonym om svart.:
går det fortfarande att köpa din balklänning, eller har du sålt den?
Den är fortfarande till salu :)

Anonym om SVAR!:
skulle va kul att se mer dagens outfit oftare. du har grym stil!
sötsötsöt, ska bli bättre jag lovar.

ef om black nails.:
linnet, i die!! kan inte du ge tips på var man kan hitta en snygg skinnjacka :) ?
Mission gör såå sjukt snygga skinnjackor, annars är Zaras skinnjackor oftast en favorit!

mallan om losing myself.:
det löser sig. alla har vi sådana perioder.. snart är du ute ur den igen!

cissi om losing myself.:
Man har märkt lite att du var frånvarande inte lika mycket bilder på dig själv osv, bara massa annat och lite text.. Jag hoppas verklige du mår bättre snart ett tips är att göra en lista med saker du just nu inte trivs med och en lista med saker du trivs med och fortfarande vill ha det så.. Jag tror att på så sätt kan du kompensera det du trivs med över det du inte trivs med och hitta lösningar på deet du vill ändra :) Hoppas du finner det du saknar

amanda om losing myself.:
läskigt känner nästan exakt samma känner liksom att jag bara lever och tiden går!

anna om losing myself.:
Tjejen, jag känner EXAKT likadant! Ville bara säga det.

Faktiskt lite skönt att ni skriver och säger att ni känner samma sak, inte för att jag trodde jag var ensam i hela världen men ni fattar. Jag försöker ta tag i saker och ting, bit för bit så får vi se vad det blir av mig...!
Lycka till själva förresten och jag hoppas verkligen att ni vågar LEVA, det ska jag göra NU.

Emma om svart.:
Diggar din blogg. du visar upp riktigt snygga grejer! go girl!
Tack Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0