growing up.

UK ELLE i Augusti kommer vi se denna unga dam på FRAMSIDAN. Emma Watson är personligen inte en av mina favoriter men bortsett från mig så verkar folk avguda henne. Hon är ung, trendig och Ny allt det som modevärlden vill ha.
Jag tror att vi kommer att få se mycket mer av denna raring som verkar har förtrollat hela världen.
Vi kommer definitivt få se mer av Emma i framtiden både på vita duken och säkerligen ännu mer inom modets underbara värld. Redan nu har hon ju gjort en del modellande men jag tror som sagt att det bara är en tidsfråga innan hon tar ett djupt andetag och försvinner djupare in i "Le fashion world" aja i Guess Time Will Tell.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0