HÅRTIPS

Det här är mitt bästa hårtips.
TORRSHAMPOO från PROFFS kostar inga pengar alls knappt, typ 39 kronor eller något och är HUR GRYMT SOM HELST.
Jag hatar när mitt hår är glansigt, jag vill ha det matt och fullt med produkter. Känslan av ett friskt hår gör mig typ spyfärdig, normal jag är vah?
Först fönar jag håret med en Mousse, volym då självklart. Sen borstar jag ut det. Sedan lägger jag i lite gele som jag blandar med en fudge och fönar det och borstar sedan ut.
SEN kommer denna underbara sak in i bilden och fixar finishen.SKITBRA.


den är rosa också, jag tror det är därför den är så bra typ.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var köper man den då? =)

2009-07-16 @ 19:50:50
URL: http://www.nogg.se/amaanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0