i'm sorry,

"carro om höst.:
jag gillar din blogg jätte mkt men du har blivit jätte dålig på att uppdatera mer,
om dig och dina kläder, blir bara massa modellbilder och inlägg omd et"

aah jag vet att jag suuugit, varit väldigt mycket i mitt liv just nu, stora saker, svåra saker att hantera..
Ska verkligen bättra mig, jag lovar MED START NU!

Var på stan med sötaste josie idag och fikade och strosade i affärer. Kom hem med lite fina fynd som jag ska visa alldelles strax men jag börjar med en OUTFIT bild på moi!



ny tröja från monki, likadan som jag har i vitt och ny sjal från Zara!
Till det , paraply, skinnjacka och hunter- det regnade.




Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna visa upp alla dina läckra ringar?:D kram sara

2009-07-28 @ 00:02:30
Postat av: penny m

haha, detta vårdar inte gott. köpte en likadan röja i måndags! :) puss

2009-07-28 @ 00:55:37
URL: http://pennym.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad kostar tröjan? Finns den kvar i butik? :)

2009-07-28 @ 19:23:38
Postat av: Anonym

gilla verkligen din blogg ! :) och vad andvänder du för kamera? vilken megapixel har den ? & hur får du dom så fina ?

2009-08-01 @ 23:16:29
URL: http://weearn.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vilken strl har du i din monkitröja då du kan ha den som "klänning"?

2009-08-03 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0